מקומם: העירייה סירבה להחזיר את הציוד לאחים ששימחו את התושבים

קלמן טלר 1 Comment on מקומם: העירייה סירבה להחזיר את הציוד לאחים ששימחו את התושבים

האחים רובין שימחו את התושבים בפ"ת, בעירייה לא אהבו את זה ושלחו פקחים שהחרימו ציוד וקנסו אותם, מחר הם ישמחו ילדים בעלי צרכים מיוחדים ובעירייה לא התחשבו בהן ורק לאחר תשלום הקנס הלא מוצדק שחררו להם רק היום את הציוד

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביום שני של חול המועד פסח שימחו האחים יענקי וחנוך רובין את התושבים בפ"ת, השניים שמרו על כל ההנחיות ופיזרו כל התקהלות שהיא, אחרי זמן קצר הגיעו הפקחים והפסיקו אותם, החרימו ציוד ואף קנסו.

לאתר 'קול חי' נודע כי הפקחים במקום כלל לא ביקשו מהאחים לכבות או להנמיך אלא אדם בשם ירון קדושים כשראה את הפקחים מגיעים בקיש מהם לתת להם עוד עשר דקות לנגן ואלו מצידם בהוראת ראש העיר ישר סגרו הכל, החרימו את הציוד באופן שרירותי ונתנו קנס על העמדת ציוד בשטח ציבורי למרות שהציוד היה בכלל בשטח פרטי פתוח.

מחר הם אמורים לשמח ילדים בעלי צרכים מיוחדים ומשכך הם היו זקוקים לציוד שהוחרם. מאידך בעירייה סירבו לשחרר את הציוד ללא תשלום הקנס ששולם היום מחוסר ברירה בסך 730 ש"ח.

במהלך הזמן הזה יצא למערכת אתר 'קול חי' לשוחח מספר פעמים עם סגן רה"ע אוריאל בוסו שינסה לסייע לבטל את הדו"ח הלא מוצדק ולהחזיר את הציוד אך לא נעשה דבר.

מחובתינו לציין כי האחים ביקשו בכל לשון של בקשה לא לעסוק בנושא, אך אנו מרגישים חובה להציץ את הנושא כי בפרט בתקופה כזו בה אנשים לא מתפרנסים למעלה מחודש וכ"ש במקרה הזה שהם לא באו כדי להתפרנס אלא רק לשמח את התושבים יש בהחלט מקום לקצת התחשבות.

מלשכת דובר העירייה נמסר: "מעבר לעובדה כי האירוע הפיראטי היווה מפגע רעש עליו התלוננו עשרות תושבים, כפי שהוסבר למארגנים, מדובר בזוג רמקולים לא מידתיים (כ- 2 מטר גובה כל רמקול) אשר הוצבו מחוץ לבניין על מעבר ציבורי. מה שהוביל להחרמת ציוד ההגברה וקנס בהתאם. נציין בנוסף כי האירוע התקיים למעלה משעה ללא תיאום עם הגורמים המוסמכים בעירייה. כמו כן, לפנים משורת הדין הוצע למארגנים להפעיל משאית מוזיקלית יום לאחר מכן, תוך תיאום עם הגורמים הרלוונטיים בעירייה. המארגנים סרבו להצעת העירייה ובחרו להקים אירוע פיראטי, אשר התחיל כשעה לאחר שהמשאית המוזיקלית העירונית עברה (באותו היום ממש – במשך שלוש שעות) גם בשכונת גני הדר וניגנה מוסיקה חסידית. נדגיש בנוסף, כי מכיוון שהאירוע לא תואם עם הגורמים המוסמכים נוצרה התקהלות אסורה במקום".

צפו ברגעי ההחרמה:



1 תגובות

מיין תגובות